söndag 13 januari 2008

Mina ÄLSK låtar!

Först och främst, trodde jag att jag bara gillade en sorts musik, *sitter med en trave skivor* Men det visades vara fel.Nu kommer jag skriva alla BRA låtar som beyder ngt. Inte bara: I love yuuuuu, blabla bla... Eller; Sos, helpe me, SOS ..MMS...SMS...dadadadada!! Se och lär gilla XD
Ingen sårts årdning...

• Alice Cooper - Poison
• John Lennon - Imagine
• Whintney Houston - alla låter é bra X)
• Bob Merley - No woman no cry
• Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun
• George Michael - Faith
• Pink - Just like a pil
• Natasha Bedingfield - Single
• Scissor Sisters - Laura
• LeAnn Rimes - Can't fight the moonlight
• Soft Cell - Tainted love
Alla japanska låtar: (inte i ngn årdning)
• GYU RU RU (Vet ej vem som skrev den)
• Ino and Sakura's EVOLUTION
• Vic Mignogna - Nothing i won't give
• LASTMEETing (vet int vart den kommer från, bara hört den från Animen FMA)
• Baka (Heter bara så, vet int vem som skrev den)
• Heroes come back (Kommer från en opening låt i Naruto)
• Vic Mignogna - Brothers
• Ingen japansk låt - Avenue Q - If You Were Gay
Jag har fler bra låtar men inga jag kommer på nu... Skriver in iaf i efterhand. /Moa <3 P.S Du kan söka på alla på YouTube.com

Inga kommentarer: