fredag 18 januari 2008

Dålig kvalite

Kanske lite löjligt men men! Jag tycker att saker å ting ska hålla. Ja, tänk om du nu fick ett nagellack som kostade 25-30 kr [inte så dyr altså] i julklapp av din kompis, hon trodde naturligtvis att den skulle hålla, men lacket satte sig som tejp på naglarna. Ja, det är sant. Detta hände mig. Allt började med att jag och mina kompisar skulle köpa presenter till varandra...

...Vi skulle köpa minst för 15 och högst för 30kr. Jag fick nagellack av en av mina bästa kompisar, det var lys-gult (som jag önskade mig) och skit fint. [vi var berädda på att det inte skulle bli super presenter] i alla fall höll inte nagellacket och det satte sig som tejp, jag kunde dra loss det som gummi på fingrarna. Lite besviken men ändå lite kul. Skit fin present men lite tråkigt med så låg kvalite. Så ni tipsar jag er om att köpa dyra nagellack om ni vill att dem ska vara bra och hålla länge ^^

Inga kommentarer: